Sunday, December 27, 2009

alor setar

sabtu lepas (26/12/2009) gi alor setar... tgk org sakit kat KMC (en said)... pastu gi jalan2 kat pekan alor setar.. cadang nak gi tasek kat jitra je... tp x jd coz hubby nk ajak jalan2 kat alor setar... hubby bawa gi city point and pacific coz aku x penah gi.. hehehe...tapi x de yang best pun... same macam pasaraya yg lain gak.. lagi pening kepala ade la... sesak.. alya pun macam rimas je.. x sabo tggu hubby bawa gi makan angin plak.. kat mane ye... surprise... hehehe

Saturday, December 19, 2009

open table....

aina - anak adik (lyia)

ibu, lyia n bb aina

sizzling... sedapnya

adik2

abah n adik2

ni la cafe yang kitaorang gi...

malam td adik ipar open table kat bukit panchor... kitaorang banyak makan sizzling je.. alya pun syok je makan ramai-ramai...sekali sekala kumpul ngan family, best gak...

pantai bersih, bagan ajam

jalan-jalan kat pantai bersih.. syok je si alya ni.. ye la dapat gi jalan2.. tempat ni best la gak.. cuma tak leh mandi je coz banyak kulit siput...

lamanya x update blog.. x sempat la.. ujung tahun keje banyak la... ni baru sempat nak update... hahaha yg lama pn baru nak masukkan... hehehe

Alya raya kat umah opah & mbah (raya Haji)

hehehe.. alya dah tak berbaju.. panas..elektrik x de kat umah opah


Sunday, December 6, 2009

Monday, November 23, 2009

comelnye...


alya dah mula nak pakai tudung... semua tudung ibu dia nak pakai.. tambah bile tengok ibu pakai tudung.. dia pun nak pakai tudung gak... sekarang ni dia tengah nk blaja solat.. blaja cara dia la... apapun yang penting dia nk blaja... dah besar sikit nnti nak belikan dia telekung.. biar dia biasakan diri pakai telekung.. hope alya jadi anak solehah.. Amin..

alya yang manja


manja betul alya ni ngan abah dia...anak abah la katakan...
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Blog Widget by LinkWithin

Template by:
Free Blog Templates