Tuesday, October 6, 2009

bermulanya episod bahagia...


19.07.2002 - aku kenal dia.. kami bercinta before kenal paras rupa.. yang tau hati budi je coz nk jumpe macam takut2 je.. pic yang dia bagi pun macam penyangak mana je. ngan long hair nya.. takut gak la dapat bapak penyangak ke.. but dari hati budi dia aku tau dia x seperti pic yang dia bagi..after 3 month kenal baru la aku confident ngan pilihan yang aku buat.. make a big decision in my life untuk terima si dia sebagai kekasih hati.. Untuk pertama kalinya aku jumpa dia berhampiran ngan tempat aku belajar.. tentu la POLIMAS.. dia plak student ILP.. dekat je ngan school aku.. huhuhu.. walaupun belajar berdekatan, aku rasa ada la 3 times aku jumpa dia kat area school.. sibuk kot.. hehehe... kenal punya kenal sampai la 3 years kenal, baru la kitaorang engaged (21.1.2006).. engagement tu pun wat biasa2 je... sedara terdekat je...masuk tahun keempat kenal, kitaorang amik keputusan untuk nikah gantung dulu (9.12.2006).. perjanjian nya setahun.. tapi.... huhuhuhu...17&18.02.2007 baru wat kenduri yang sederhana je... Sekarang dah 7 tahun kitaorang kenal.. and dah 3 years hidup bersama and dikurniakan ngan baby girl yang comel.. Apapun aku bahagia hidup ngan dia coz he's very2 loving, caring and responsible to our marriage.. aku berharap sangat semoga perkahwinan ini kekal sehingga ke akhir hayat.. hidup penuh dengan iman dan takwa.. AMIN
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Blog Widget by LinkWithin

Template by:
Free Blog Templates